TGIM

Frågat mig själv om jag ens vart levande efter festen i lördags & nu har jag äntligen hittat tillbaka så nu kan jag uppdatera här! Som ni förstår vart jag dööööd igår och har nog aldrig mått så illa, så länge men men lördags kvällen/natten var riktigt rolig och erbjöd myyyckeeett dans & en himla massa kärlek. Älskar kärlek haha så det var en häärlig kväll med skönt folk! Fortfarande mått illa idag så inte vart sugen på mat men däremot sugen på ett cardiopass så drack en celsius & levererade sedan 5km på löpbandet med några intervaller & 75 min på crossis. Nice! Har fortfrande energi kvar i kroppen så ska verkligen se till att få massa plugg gjort nu. XX!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0