Start måndag!

Lever väldigt lätt i mina egna tankar så en fika på 2 timmar med Josefina förut vid 18 kändes väldigt passande för att bolla lite tankar. Vi har livssnack på hög nivå kan man säga och det är verkligen skönt! Vi är faktiskt riktigt lika vilket är otroligt härligt när fokuset ligger på att bara snacka en maaasssaa. 

Lämnat livet denna veckan faktiskt och inte känt igen mig själv överhuvudtaget. Har på ett sätt vart skönt men samtidigt vet jag att det är inte såhär jag tycker om att leva eller såhär jag vill ha det. Därför, efter jag & Josefina haft vårt snack, känner jag nu att jag vill få tillbaka min struktur & determination. Har alltid vart min egna motivation och min egna styrka så när jag kind of tappa mig själv fanns det inte mycket att vända sig till. Kan nu säga att jag inte vill ge upp på mig själv. Jag ska vinna över mig själv. Vinna över det som förstör för mig. Jääääklar vad jag är taggad på att ligga i. Visst det är såna här beslut som brukar gå ut för efter ett tag men jag har enda sedan hela sommaren plus efter Alanya resan verkligen satsat och haft flyt oavsett mitt humör så kom denna skit vecka och nu gäller det bara att hitta tillbaka! Hur svårt kan det vara när man själv kan vara envisare än någon annan? Envisare än den rösten inom en som säger att man inte orkar idag. Eller envisare än rösten som säger att lite choklad inte hade suttit fel. Roligt nog sitter jag för tillfället men lite gott breve mig (choklad hahah skönt att läsa va kära haters?) meeeen på riktigt, livsnjutare här! Inte vart sugen på det såkallade fitness livet denna veckan, mycket privat som är dax att släppa nästa vecka. Ska inhandla nya träningskläder & skaffa mig en ny inställning. En inställning som säger att det bara är att fortsätta kriga och göra det jag faktiskt älskar. Ta hand om mig själv helt enkelt vilket handlar om att hitta balans i ett sätt som jag faktiskt trivs i att leva. Någon som är sugen att haka på ett riktigt mördar strykepass? Skriiiiiv.
Start måndag!  

#VärldsGott
 

Kommentarer
Postat av: Elin Karlsson

Du är ju svin stark, du hittar tillbaka!! Kom igen bara, du är ju sjukt grym i det du gör!! :)

2013-11-09 @ 09:04:51
URL: http://fashionelinkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0