Söndag

Whhiiiee de söndag, jag har maaassaa att plugga & jag känner mig ofräschare än någonsin meeen tagga måndag och ny vecka! Eller? Varför inte!
Vaknade halv 10 idag så visade sig att jag stängt av alarmet i sömnen (???) inget minne av det överhuvudtaget haha då sover man gott I guess! Skulle egentligen åkt in till stan solat och sen åkt hem så jag kan känna mig lite fräschare men det var lättare sagt än gjort... Tog en promenad sen tog jag cykeln med Astrid bort till Tempo för hämta frulle. Fick bland annat bli godaste granolan jag vet så blev världsgrym kvargblandning! Har annars under dagen försökt plugga ekonomisk-politik men det är ju såå svååårt... Så gav upp det och sydde upp linnet jag köpte igår istället så nu är det perfekt. Tänkte lägga upp bilder på de jag köpte i nästa inlägg fall det skulle vara intressant att se... Vad vet jag!
Xxx.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0