Looooov

Fick liiitee sug efter att blogga igen, troligtvis för det vart lov i en vecka & jag har haft tid för det jag vill spendera livet på så jag har lite roligt att skriva om. Måndagen hängde jag med Melina & Zandra på Överby & fick då köpt säkert världens finaste blus som ni ser på bilderna nedan. Den hänger nu på min klädhängare precis framför sängen så ligger och spanar in den godbiten jääämt haha väntar på att användas! 
Idag har jag verkkliiigeen haft fullt upp haha såna dagar är nästan som roligast ändå tycker jag. Gick upp 07, gymmade och mötte sedan upp Elin Bea & Emma på Strandgatan kl 11 för att jobba vidare med vårt företag Smyckcess. Sugna på fina smycken förresten? Skriiiiiv! Valde att spendera 140kr på en ceasarsallad haha meeen den var riiktiigt god och var så sugen på det så vad gör man inte! Vid 14 mötte jag upp Josefina så åkte vi två till Överby för kika lite. Vaaarrfööör finns det inga snygga kläder??? Fika fick det helt enkelt bli för catch up & mysa lite. Gillas! Senare plockade pappa upp mig så fick vi för oss att övningsköra lite på Saab parkeringen. Ni anar inte hur förvånadsvärt bra det gick! Överträffade mig själv och fick inte motorstopp en enda gång trots det vart första gången jag körde automat vilket känns grymt! 
Annars har jag jobbat några timmar, solat och gymmat så är heel nöjd med lovet. Måste däremot få in lite mer plugg så det ska jag lägga en del tid på ikväll. Känns ok ändå för vill lära mig nya saker och hänga med och få bra betyg så jag kan ta mig någonstans här i livet. Ska oxå sy lite i min halloweendräkt så jag är helt redo för morgondagens festligheter. Kommer bli såå kuuuul! Lär slänga upp halloweenbilder från festen så uppdaterar mer här på söndag. XX.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0