Låt mig utvecklas, tack

Jag vill ha en ny motivation. Jag vill bryta det vanliga mönstret. Jag vill testa på något nytt. Jag vill köra strikt med ett kost & träningsschema. Jag vill pressa mig själv för jag vet precis vad det kommer leda till. Jag vill känna det där lilla extra efter ett styrkepass. Jag vill utvecklas. Jag vill skaffa mig en grym träningspartner. Jag vill inte ge upp bara för det känns meningslöst. Jag vill inte ge upp för jag inte vet ifall det jag sysslar med tillslut faktiskt kommer löna sig. Jag vill lägga mina pengar på en PT. Jag vill äta choklad.

Kommit till en tid då jag vill så himla mycket men känner mig bara osäker, lost & konstigt nog ensam. Det enda jag nöjer mig med är ett svettigt cardiopass för då vet jag om att jag fått ut något av det. Jag vet däremot inte vad mina mål faktiskt helt riktigt behöver och därför suger det att tvinga sig själv till gymmet, köra vad man brukar och äta som man brukar utan att veta om man är på rätt spår. Jag vill veta med säkerhet att jag gör rätt och att det är möjligt för mig att utvecklas men nu vet jag helt ärligt inte hur jag ska gå tillväga. Jag vill bli bäst. Eller ivarjefall känna mig bäst och inte halvdan. 

För övrigt hade inte en man till träningspartner varit fel för fem öre. Tror en man/kille/pojke (jaja) hade lyckats pressa mig så mycket mer. Någon som kan få mig att känna mig grym. Grymmare än vad jag någonsin känt förut. Någon som uppmuntrar mig till att fortsätta och någon som ser och förstår vad jag håller på med. Som kan sätta sig in i mina tankar och känslor och framför allt förstår sig på varför. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0