Fika x2

Dagen har bestått av fika ooooch ... fika haha! Vad kan jag säga... Är en riktig livsnjutare som njuter av att spendera pengar & umgås så fika är perfekt! Vart bara i skolan till 12 då vi blev helt klara med affärsplanen så jag, Elin, Bea, Emma, Lisa, Zandra & Melina stack till Strandgatan för fira med fika! Yyytterst treeevliiigt med så fina vänner men vid närmare halv 3 mötte jag upp Nora, Nora & Eleanore på Espresso House för fika nummer 2 så satt vi där i 2 timmar och snackade. Även fall vi knaappt hinner ses längre så vet jag alltiiid om att de finns där och är alltid lika härligt att ses! En himla massa kärlek idag ♥
Nu ikväll ska jag bara ta de lugnt. Ska ringa Oscar & se om gymandet blir av imorgon vilket jag hoppas. Hörs när vi hörs. XxX.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0