Back on track

Hej bloggen!
Hela veckan har redan gått och här har jag inte hunnit uppdaterat något aaalllss. Har äntligen kommit tillbaka, sakta men säkert så att säga, till träningen igen så tagit mig till gymmet varje dag sedan tisdag. På tal om tisdag så fick (köpte) jag mitt kostschema av min PT då. Är riktigt nöjd så satsar helhjärtat nu med aminosyror, kolhydrater osv för se vad det kan leda till! Mer mat - mer träning vilket låter toppen för mig!
I fredags klämde jag in 2 pass (!!! tackar kostupplägget för det) så körde rygg/axlar direkt efter skolan, åkte hem och laddade om med käk & på kvällen vid 19 körde jag biceps/triceps. Igår gick jag upp vid 09 för powerwalk innan jag skulle åka & sola samt gymma. Gick 5,5km käka grööööt och sen råka det bli 1 timme på crossen hehe... Sakta men säkert sa jag va...?? Gymmade imorse oxå sen när jag kom hem vid halv 12 gick jag inom affären för hämta frulle. Suktat efter denna müslin ni ser under länge! Den är super god & fiiin haha perfekt för orrebilder. Jaja, nu ska jag göra nyttiga nästan raw chokladbollar med sis. Kan slänga upp bilder/recept om ni skulle vara intresserade? XX

Kommentarer
Postat av: -

alltid roligt med massa recept så du får gärna lägga upp! Skulle du inte kunna berätta lite om upplägget med kostschemat och så också? :) vad hette ptn som gjorde det åt dig?

2013-11-24 @ 14:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0