Frisk baabbbyyy

#Färschpåsnappis

Heeeej
Nu ska man inte säga för mycket men jag känner mig frisk!! Var evigheter sen. Ska nu skriva upp ett träningsschema, kommer skippa någon muskelgrupp, någon mat och bara pressa allt jag kan. Frågor på det? Oklart för min del men det kommer bli klart sedan när resultatet (!!!) (förhoppningsvis) kommer. Bjussar på live bild från min snappis där jag äter ananas, tackar mig själv för lösen på bloggisen haha. Väntar ivarjefall på äggen ska bli klara så blir det något käk och därefter pluuuggg. Ska sätta mig ner med sjukaste dunkmusiken i öronen sedan se till att skriva klart en uppgift, låter lättare än vad det är om man säger såå. Imorgon är det äntligen helg som oxå är helt planerad vilket är det bäässttaaa! Bästa är oxå att jag & Simon troligen ses på söndag, det är skönaste vädret ute & mammi ska hämta hem mina skor idag! Hoppas till gudarna att de passar! Nu ta tag i livet, xxx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0