Veckan som gått!

#Träningstjej #Vadannars

Tjääääna!
Redan en skolvecka har gått och den har inte vart mindre stressig än någon annan vecka. I måndags sprang jag milen, träffade Simon i tisdags, onsdags gymmet, igår fotbollsträning (!!!) första gången på säkert ett halv år... Jisssseeess ovant och vart tekniken tagit vägen ska vi inte ens prata om.. Men ska allt ta mig till träningen på tisdag igen! På tal om igår så fick jag en tjugolapp av en tant! Haha gjorde min dag. Var så att hon snabbt fick låna min mobil i typ 20 sekunder för det var något med hennes bil så gav hon mig en 20:a. Det tackar man ju inte nej till!
Idag ivarjefall hade jag två lektioner sedan mötte jag upp Pontus på gymmet så körde vi biceps/rygg/mage fast såå seeegt min kropp är inte på topp... Nu ivarjefall ska jag ta en dusch och fixa i ordning mig lite grann så ska jag hem till Pontus ikv och hänga lite med my homie. Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0