Streeeess

//Bild från lördags innan Göteborg

Heeeeej!
Jag vet inte varför jag bloggar nu av alla gånger när svenska nationella muntliga måste först skrivas klart, powerpoint göras sen ska det sitta utantill helst! Ja... Jag vet inte helt enkelt haha. Har ivarjefall precis käkat lite och innan det så sprang jag en bit, 5 km kanske men helvete vad min kropp demosterar, så äckligt tungt! Är glad jag endast har denna redovisning imorgon sedan är jag ledig på torsdag för vi ska åka upp till Stockholm! Kommer bli gör skönt och gosigt och kul och niiiceee. Ska förhoppningsvis se till att bränna lite pengar! Nu måste jag ta en dusch innan jag lägger ner all tid på svenskan. Tänkte snabbt skriva lite bara. Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0