Onsdag morgon

#Solarieöarnaärnicede 

Sitter i sängen just nu och bara chillar. Denna veckan är så gryyymt slapp!
Hade inte dödar svenskan i måndags så slutade vid halv 3 - 3 ungefär, träffade som sagt Simon efteråt några timmar så jag var glaaaad! Igår var alla lektioner inställda förutom matteprovet jag gjorde vid 13:40 så innan dess gick jag och sola sen matteprovet & efter gymmet! Känns i kroppen idag och det är sååå skööönt. Nyss vaknade jag av sms från Aylin som säger att vi bara har någon konsert på N3 vid 2 idag, men ska kolla om vi från Upphärad verkligen måste dit eftersom bussarna inte är på vår sida! Imorgon är vi lediga seedan fredag bara två lektioner så slutar vid 12. Då ska jag gymma med Pontus, haha denna gången är det säkert senare på dagen kommer Emilia så blir det fix inför festen! Detta låter braaa! Nu ska jag fixa godaste frullen. Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0