Helgen



Hejhej!
Bloggen har lösen nu ett tag för jag inte vill Simon ska sitta och kolla igenom haha känns lite töntigt just nu men kommer ta bort lösen snart skulle jag tro. Var som sagt med Simon hela dagen idag, han kom till mig vid 3 efter att jag hade följt Emilia till bussen. Väl hemma hos mig chillade vi bara, snacka massa, spelade candy crush, gosa, hängde med sis, hoppade studsmatta ett tag och bara hade det bra tills nu vid 9! Den killen är för bra ♥  
Annars så igår var en väldigt... Spontan & annorlunda lördag... Haha jisses, jag och Emilia fick för oss liksom dagen efter att ta cykeln till Konsum... Med andra ord 1,6 mil fram & tillbaka, en cykel så jag skjutsade, motvind, kallt, ont i rumpan osv... Haha men det var så jäkla roligt! Var lika roligt som idén var helt sjuk haha men vi gjorde det och köpte med oss frukt hem! Vi fixade i ordning det fint, softa sen duscha vi och gjorde oss ordning snabbt för att sedan gå till Sofie för lite tjejmiddag! Det var vi tre + 4 andra tjejer. Var treeeevliiigt! Lovelovelove.
Nu ska jag ta mig en dusch sen läsa idrottsteori, smsa lite hehe och sovaaa. Ny vecka imorgon och snart Stockholm samt lov. Livet är bra! #Staypositive. Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0