Gårkvällen!



Heeeej!
Vilken gårdag, gårkväll säger jag bara! Hade två lektioner i skolan, fick reda på matteprovet vilket jag fick A på (!!!) vad hände egentligen haha känns gör bra! Drog efteråt och sola försökte snabba mig eftersom jag skulle bort till Pontus på gymmet men slutade med att vi gymma kanske 40 min tillsammans och han är så braaa, pressade mig så jag körde tungt igår! Körde bland annat 6kg i bicepscurl med hantlar wäääh mycket för att vara mig! När jag kom hem vid 5 insåg jag inte att jag hade bråttom så råka chilla lite för mycket haha. Gjorde kyckling och till det keso & kvarg, ingen sallad eller något och var gör gott att bara äta så faktiskt! Emilia kom till mig närmare halv sju och då satt jag osminkad med blött hår haha så strulade det med skjuts men slutade ivarjefall bra och vi åkte med Filip till Pontus vid lokalen! Väl om festen haha hur mycket borde jag skriva egentligen... Kan väl börja med att min iphone baksida sprack... Ville gråta vilket det slutade med att jag råkade göra haha... Jocke, Jockeboi dvs, var också där faktiskt! Tog däremot ingen bild med honom för han var mest i något rum och så intresserad var jag inte, räckte att jag såg honom lite grann! Hängde också med en utav vakterna haha stört skön! Satt och snackade med honom massa så avslutade natten i tele med honom i nästan två timmar så somnade inte förens 5. Drar en yolo på det! Annars var kvällen chillidill, det mesta var lagom förutom lite för mycket dramaaa, blev besviken/orolig över två homies sen blev det lite bråk som jag var inblandad i osvosvosv. Mådde bra ändå! Bilderna är skit men kul hade jag. Älskar min Emilia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0