Tackar för regn modernatur

#Liteblandat

Första dagen på sommarlovet och modernatur bjuder på regn... Det får vi tacka för, not. Imorse kände jag endast för att ligga inne med nerdraget vid fönstrerna, under täcket med största godisskålen till en go serie plus härligt sällskap. Däremot gjorde jag väl tvärtom haha godis är inget för mig ett tag framöver och jag var sugen på ett ryggpass så det var så det fick bli! Eftersom jag och Josefina skulle ses så fick jag med henne till gymmet oxå. Gose tjejen! Kom hem från gymmet vid 5 och lagade lax med keso, broccoli, groddar & 1 avokado till. När vi ändå snackar mat slänger jag upp en bild på min frulle oxå. Fick bli knäckebröd med liiite kräftröra, groddar, keso & ägg. Om ni är intresserade av att veta hela mitt dagliga intag av mat idag kan jag berätta att jag planerar på att äta havregrynsgröt ikväll med jordnötssmör, jordgubbar & vindruvor till efter en löprunda. Nice! Nu vet ni så då kan vi lämna detta (haha vem fråga ens)...
 
Annars så var vi som sagt på Strandis igår och hängde. Olivia kom oxå efter ett tag så satt vi där i nästan 3 timmar skulle jag tro (slog vi rekord eller???) Är verkligen sjukaste priserna. Köpte en froosh eftersom jag inte får fika och den kostade 35 kr (!!!) kostar annars 18... Jajaa det var mys med de bästa tjejerna. Love u all! Den vita blusen jag hade är en av de nya. Så nöjd med den! Nu avrundar jag här, Xx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0