SOMMARLOOOV!!!

 
HUR HÄRLIGT ÄR DET INTE MED SOMMARLOV!?
Jag själv har däremot inte fattat det än. Första året på gymnasiet är redan gjort och det har gått så fort så jag inte ens har hängt med. Allvarligt... Sommarlov, jisses. SJUKT! Sommarlovet kommer minst sagt bli sjukt. Helt sinnes kan jag lova er! Har så mycket lättare att släppa saker (när det behövs), inte va för seriös, ta det som det kommer & bara chilla på livet osv så ni förstår att denna sommaren kommer bli amaaziiiing. För att fira in sommarlovet ska jag till Strandgatan med the giiirlz. Bästa vänner enda sedan början. Looooveellyy! Så jag ska bara skriva klart här sedan ta en dusch och börja fixa mig innan bussen går vid 18. För övrigt så har jag idag vart i skolan en sväng som avslutning och efteråt åkte jag bort till gymmet och körde bästa mage. Kom hem vid 2, åkkte och handla och nyss gjort goaste kesoplättarna ever. Helt perfekta under överdriv!  
Annars så vart jag i Göteborg igår med Zandra & Melina. Vi kom dit vid 4 så gick vi runt och hade det nice tills vi tog tåget hem kvart över 7. Jag fick köpt 2 vita blusar som är såå fiiinnaa. Ni får se dem med tiden! Nu måste jag fixa i ordning mig som sagt. Vi hööörss. Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0