Mat. Mat. Mat.

#MAT 

Heeej blooggeeen
Jag är dööödsströöööttt... Tog bussen 11 till stan imorse, körde rygg & två/tre biceps övningar, gick och sola en 24 minutare, kom hem och käkade det ni ser på bild 2, duscha fixa i ordning mig lite och tog sen bussen till stan 17:15, mötte upp Zandra & Emma så åkkte vi till Överby, hängde där till tjugo över 7, tog bussen till kardan så var där efter 8, hade fett stress för skulle hinna springa milen och hinna tillbaka till sista bussen hem som gick vid 10 vilket jag hann, tur! Tog en protteshake och dog på bussen hem, skön känsla. Varför jag lägger upp bild på exakt allt jag äter är mest för min skull faktiskt haha sry dudes hoppas ni överlever :)) För övrigt är tonfisk jävligt äckligt... Eller jag vet inte, gott luktar det ivarjefall inte! Men bra käk sååå... Eat to grow you know! För övrigt nummer 2 så fick jag hem min Victoria Secret bodymist idag AAAS GOO imorgon ska ni få grov orrebild så ni får se vilken då! Klockan är nu vid 1 och jag behöver sömn för orka gym imorgon men det lär inte bli på ett tag eftersom jag har VÄRLDENS JOBBIGASTE ÄCKEL FLUGA i mitt rum som jag måste jaga och döda NU. Efter ska jag ta en dusch... Life of Tilda. XX.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0