Live från Melinis säng

 
 
Helgen börjar dra sig mot sitt slut men haft världs go helg verkligen! På fredagen blev jag väckt av kära sis & Mats tiidiiigt haha så jävlades vi en del som vanligt. Efter ett tag kom jag ivarjefall ut på powerwalk närmare 5 km och efteråt jobbade jag som sagt i affären. Satte upp hur många prislappar som helst! Jobbade i 4 timmar så åkte jag hem och fixade mig och tog sedan bussen till Melina där vi (jag, Melina, Emma & Zandra) käkade tacos. En fredag utan tacos är ingen riktig fredag, på allvar. Så vi skippade grillningen! Vi tog oss oxå en cykeltur för stopp vid Hemmakväll, Jätten och cykla runt lite grann. Kom tillbaka till Melina för snack & coza lite så tog jag bussen hem vid 00. Bästa tjejerna jag vet ♥ 
Annars så sitter jag för tillfället i Melinis säng och bloggar (NÄHÄ) lite grann innan vi ska ta och sleepa. Har idag hängt med Zandra & Melina då vi var på Överby från halv 2 till lite efter 5. Fick köpt en gööör fiiiin topp/bustier! & träningslinne som är nice. Vi tog oxå lite käk på Mcidonken, givet på min ätardag (!!!) så köpte en cheese. Väl hemma hos Melina chilla vi ett bra tag innan vi hade en romantisk middag över en pan pizza haha! Alltsåå såååå goooott, utan överdriv! Vid halv 9 - 9 kicka vi bort till Jätten med the bike (standard) och efter så blev det ännu en gång en lååång cykelrunda. Efter ett tag åkkte vi mot Zandra och plockade upp henne så åkte vi alla 3 runt på cykeln och bara levde livet. As skön kväll! Hemma hos Melina igen vid 12 fixade vi goaste chokladen man kan äta & tjöta lite & kollade lite på film och nu är jag klar här så sovdaaxx! XX.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0