Legend says, when you can't sleep at night, it's because you're awake in someone else's dream

#Vilkenspännis #Vadåförsöker

Kan ju säga att rubriken är exakt hur det var för mig denna natt... Innan 3 gick Pontan och la sig alltså hade jag ingen sms-kompis längre så förstår verkligen inte varför jag inte somna förrän vid 4... Somnade aldrig helt heller utan vaknade miljoner gånger och var gör pigg, hade as svårt att somna om (jag som alltid sover sjuuktt gööött överallt annars???) och givet var det en flugjävel som höll på. Jag kom ivarjefall upp imorse så tog bussen till gymmet så körde jag axlar och 4 enkla mage under vilan. Tack vare goa frukosten så leverera det ett riktigt bra axelpass, nice! Kom inte hem för så länge sen så har bara ätit och ska nu ta en dusch sedan borde jag åka bort och jobba men är såå hiiimlaa trött... Får se helt enkelt. Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0