Abstinens


Ärligt...
Lördag, söndag & idag har varit de värsta i mitt liv!!!
Okej utan överdriv har jag känt av abstinens, fått för mig att jag hört att jag fått sms och vill bara hålla i min iPhone även fall det inte funkat... iPhonen gav mig inte ens en varning att den verkligen behövde uppdateras utan bara dog vilket gjorde mig förstööörd... Kan inte ens beskriva vad den hållt på med dessa dagar vart så komplicerat och helt cp med andra ord... Nu för tillfället är den helt återställd (Finner inga ord!!!) men däremot har den laddat till 23 % än så länge! Yeeeeyy! Har tänkt blogga om helgen, som vart gör bra trots min iphones död, men vart så arg osvosv så får ta det i en inlägg när jag fått tag på lite bilder från mina tjejer! Annars så har jag idag vart i skolan och inte gjort något vettigt alls. Slutade vid 1 och körde super set x3 plus 8 magövningar, älskar mage mest av allt!! Och har  precis ätit det ni ser på bilden under. Nu däremot måste jag ladda ner alla appar & försöka få tag i kontakter... Glad den lever ivarjefall (peppar,peppar) Xx!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0