12 km löpning, ba så

 
Hej bloggen! 
Sen update today, inte vart vid datorn alls eftersom jag knappt varit hemma. Gick som sagt upp tidigt idag så åkte vi iväg till en Tempo affär utanför Alingsås och var där 11 - 2 haha jag & sis var inte så värst medverkande vi stod bland annat vid glassarna och beskrev dem för varandra så skulle den ena gissa vilken glass det var haha så gick vi runt i affären och sa vad vi tycker är gott och så gick vi ut med Astrid på en prommis. Nice va? Efteråt åkkte vi till Grästorp så käkade vi lunchis och mamma kollade in en blomsterhandel för affären. Invigning & jobb snaaart! Kommer se såå proffsig ut med jobbkläderna, stay tuned! Kom hem 5 - halv 6, tog och sov lite och vid 8 blev det en löprunda. Jag vet inte hur, eftersom mitt knä dödade, men blev 12 km sprungit idag! Min app hänger inte med måste springa för snabbt helt enkelt hehe nämen dålig connection till gps bara.Skönt ivarjefall (terapi)! Tror jag ska ta och sova nu så jag är i bra form för gymmet. Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0