Rough daaayyy

 

Ligger i sängen och bara känner hur träningsvärken efter ben/rumpa passet imorse håller på att komma fram... Det var tungt & alldeles för länge sedan! Kom hem och slängde ihop en förvånandsvärt god tonfisksallad innan jag jobbade 14 till 19. Ord kan inte ens förklara hur trött jag vart. Med träningsvärk i rygg & axlar så var min kropp inte direkt haj på att jobba... Men tog mig igenom det med en Redbull och när jag kom hem lagade jag käk och nu ligger jag här och funderar på riktigt på att sova! Imorgon är det jobb som gäller igen, som hela helgen oxå skulle jag tro (...) och innan blir det gym. Såå sugen på lite tabata löpning konstigt nog haha vill la känna känslan av att dö lite! Jaja, har ivarjefall fått 2 frågor som svar kommer upp i nästa inlägg. Sånt giilllaaar jaaag!! Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0