Nattbloggniiing

 
Sverige har levererat riktigt härligt väder idag så blev en del solning på dagen. Hört det blir lika bra väder imorgon så ska se till att pressa ännu mer då! Lust att åka till något badställe samtidigt..? Annars har jag oxå hjälpt sis att baka inför sitt kalas. Vi lär ha gjort finaste cupcakesen jag sett! Ivarjefall, tog en dusch och fixade i ordning mig så tog jag bussen till stan så jag var hos Melina vid halv 9. Vi hade inget planerat, vart lite chillfester i Upphärad/Sjuntorp men inget lockade direkt så vi chillade bara tog en sväng till Jätten osv. Mysmys! Egentligen skulle Melina med hit men slutade inte så så jag kom hem vid 1 och ska sova alldeles strax, eller efter jag slutat tjöta med a secret boy om man säger så haha tönt jag är! Hörs, xxx

Kommentarer
Postat av: Zayn

Måste bara säga att jordgubb kiwi var fruktansvärd och att du har dåliga smaklökar

2013-07-08 @ 22:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0