Liseberg/Jobb.

#TempoTilda

Hej bloggen!
Här har det vart glest med inlägg det senaste om man säger så! Dagarna har mest vart fyllda med jobb och powerwalks, gym ivarjefall 1 gång och lite annat roligt emellan åt. Livet flyter på bra! Kan berätta att jag igår var på Liseberg med Emilia, Victoria & Jean-Marie. Dessa tjejer är så himla härliga haha Victoria & Jean-Marie är här från New York (!!!) så blir en del ''making friends'' och ''boyshunting''. Så igår var det först en kille efter kanonen som ville ge mig en komplimang, fritt fram tänkte jag haha så fick höra att han/hans kompis tyckte jag hade fina ben! De tackar jag för haha. Frågade om de ville med till Atmosfear men de var för mesiga så vi kickade vidare. En kille med två kompisar kom fram till oss efter ett tag som vi åkte Colorado & Spinnrock med men de var inte min, Emilias typ så blev att vi delade upp oss lite så hamnade jag & Emilia uppe vid Höjdskräcken, Uppsvinget osv. Vi tänkte åka Höjdskräcken men kika lite vid Uppsvinget före för att kolla nya boys så hälsade de 4 killarna på bilden över på oss så jag passade på att fråga vad de skulle åka vilket var Höjdskräcken så vi haka på! Efter fick de med oss på Flumride vilket jag inte förstår hur då jag hatar vattenåksaker (...) till&med 2 gånger och blöt blev jag eftersom de planerade så vi hamnade längst fram haha & vit blus på de! Så åkte vi Uppsvinget sedan ville jag gäääärna åka Atmosfear och behövde sällskap så de åkte med mig! De gick sedan med mig när jag skulle ta spårvagnen så åkte vi tillsammans in till Centralen då jag tog tåget hem. As härliga killar verkligen!!! Blir lätt att träffa dem igen skulle jag tro! Var som sagt tvungen att ta tåget hem då jag idag har jobbat mellan 09:30 till 17 ungefär. Låång dag men vart rätt lugnt. Söndag trotsallt! Tidsfördriv fick bli att smaka på Loka choklad & Loka lemon pie, tyckte om dem faktiskt riktigt goa. Har nyss varit ute på en 6 km pw med några intervaller så blir duschen nu sedan sängen för gym tiiidiiigt innan jobb 14. Rutiner behövs! XX.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0