Jobb/gym

Eat clean, get lean
 
Igår: Jobbade några timmar på morgonen/dagen. Kom hem & stekte ägg(-vita,viktigt) tillsammans med lite grönsaker som ni kan se på bild! Gör gott faktiskt. Sov en sväng och åkkte sedan till gymmet. Tog innan en celsius så kroppen var verkligen igång! Blev ett riktigt bra mage/rygg pass på 1,5 h. Kom hem vid 9 & gick då ut på en 7,5 km powerwalk för energin satt fortfarande kvar. Bra träningsdag!

Idag: Leddiiiig! Så fixade i ordning mig innan jag tog bussen vid 13 till stan & åkte till Överby med Zandra, Melina & Emmsi. Gick runt & kolla en del och fick köpt ett par nya svarta Dr.Denim så det var nice! Hade planerat att träffa gosen så åkte till honom & hängde hos han i 2 h. Vi bara låg och tjöta, så himla go han alltså. Var på gymmet halv 9 & tack vare en celsius orkade jag ta mig igenom ett bra axelpass samt 2 bröst. Aktiv dag haha så nu ska jag äntligen få lite sömn. Ska imorgon åka till gymmet & köra igenom ett tufft pass med min kära mamma! Vill hon ska se mig på gymmet faktiskt på grund av väldigt mycket. Kommer bli kul :):):) Kl 14 börjar jag jobba till 19. Fullspäckad dag igen alltså! Hörs bloggen, xxx.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Vad är det du äter i skålen?

2013-07-31 @ 10:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0