Hääärlliiiig kväll/natt


Heeeej!
Är äntligen back on track och känner mig som en riktig människa igen efter the detox! Under de fem dagarna jobbade jag det bästa och mesta jag orkade med för dag 2 & 3 blev änna lite jobbiga... De var oxå då som min bror & sis fyllde år (GRATTIS BÄSTA NII) så firades med min älskade tacos och älskade marängschwiss, där snackar vi utmaning mot kroppen/hjärnan/själen, ni fattar, meeeen jag åt inget sånt inte! Mormor frågade om det var värt det vilket jag svarade ja på och det tycker jag nu efteråt oxå. Är bara vääldigt väldigt väldiiigt fundersam på hur min kropp kommer reagera på vanlig mat nu! Ska tillbaka till gymmet oxå ellleeer då jag har tid dvs då jag börjar jobba enligt schema nästa vecka. YEeeYYy! 
Ivarjefall, eftersom jag igår slutade detoxa så gjorde bäste morfar pannkakor med köttfärs i till mig. På beställning bara så! Var riiktiiigt gott. Var oxå i affären igår och jobbade tsm med Mats som annars i kanske 3 timmar innan jag åkkte hem och fixade i ordning mig för födelsedags middag/mys hos Emmmsii. Fick skjuts av Mats till stan så var hemma hos Emma halv 8 där Melina, Zandra, Ida, Bea, Olivia & Mikaela oxå var. Vi käkade goood kycklingsallad, körde en musikquiz, käkade smältchoklad med frukt HELT LOVELY och tjöööttaa. Bästa tjejjjeerna! Jag tog bussen hem vid 12 så ringde Rasmus och ville ha mig hem till honom så fick jag prata med Martin från Rackartygarna ''FANGIRLAR'' haha ... Så slutade med att jag gick av bussen mellan Upphärad & Sjuntorp dvs ute på åkern typ så kom Casper & Johan och hämtade mig, as in the back daayyys med moppe dårå. Väl hemma hos Rasmus var Joar, Felix, Danne, Filip, Johan, Casper, John, Martin & Jimmy från Rackartygarna vilket var lite oklart varför haha. Men snackade med dem en del och de var stört sköna! Jag blev kvar där kanske en timme innan Johan körde hem mig så kom A.m ut så hängde vi ett bra tag. Skrattade åt hur full han var hahaha roligaste jag vart med om på länge utan tvivel! Somnade vid 4 och är nu redo för att lägga mig ute och pressa i solen! Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0