10 härliga sommarlovsdagar

#standardmatbilder

10 dagar sen sist och har då jobbat måndag, tisdag, torsdag, lördag & söndag. OB och feta pengar! Har oxå hängt i Göteborg under Gothia med massa girls. Käka goood kycklingsallad med quinoa & blåmögelost (♥) Köpte ovärdaste frapinon för sjuka 44 kr inte något speciellt alls och god de första bara... Sämsta! Helgen som vart tillbringade jag som sagt på jobbet hela dagen och lördags kvällen med sis. Vi var ensamma hemma så vi gjorde healthy pizza gjord på blomkålsbotten, efter blev de myyyss. Såg ''Små citroner gula'' & ''Croodarna'' SERIÖSt Croodarna vart huur söööt som heeelst haha dör för den verkligen gör bra animerad film!!! 
Igår började riktiga countdownen inför Turkiet oxå & därför gäller seriöst ätande (dock redan undantag på lördag då de blir födelsedags-fest-firande för mig hehe) och gym så gott jag kan. Blev gym igår och även gym idag efter Göteborg några timmar. Åkte dit en sväng för att säga hejdå till Victoria & Jean-Marie då dem åker tillbaka till New York imorgon! Planer är att nästa gång vi ses lär bli i NY, loooveeelllyy! Vi satt ute & käkade sallad och hängde lite. De 2 är verkligen de roligaste jag vet haha så himla härliga.
Nu däremot ska jag soovvaaa. Bussen till gymmet går 08:11 sen efter blir det jobb. Hörs! Xx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0