Parrttyy

#Festloo

Igår.... Igår var en rolig, härlig, tuff, livlig, go osv kväll/natt!
Jag, Melissa & Sara åkte bort till lokalfesten i Åsaka så vi var
där vid 9. I början var det inte mycket drag men efter ett tag
kom det allt igång! Dansade med en tjej jag aldrig träffat, en tjej som
påstått att vi hatat varandra & massa andra nya tjejer hahah låter
lesbisk men är paxad så höll mig till mitt hjärta under kvällen. Förutom
de gånger jag snacka med några killkompisar dvs! Bästa killen ställde 
även upp för att hjälpa mig, så glad jag har honom ♥ 
Väl när min bror & Elin kom och hämtade oss vid halv två skulle jag tro
åkte vi med alla hans kompisar mot stan för nattkäk!! Pommes med kebabsås
har nog aldrig varit så gott hahah. Kvällen slutade med ett par spruckna
byxor, ring på fingret osvosvosv glad ändå med käk i magen, fina vänner
och över Honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0