Helgen



Glad att jag har en anleding till att blicka framåt,
bokar nämligen snart Turkiet med finaste vännen Emilia för att åka i augusti !!!
Tanken var att vi skulle gjort det igår när jag ändå var 
hos henne men hade stängt överallt :-( Så hon och hennes mamma
ska ordna det imorn hoppas vi på !! Jag längtar ihjäl mig och skulle behöva
det NU. Däremot är jag back några tusen nu de kommande månaderna
haha inte ens 17 och har redan avbetalningar pga. resa & en tröja ... Ni hör ju!
Men löser det med troligen jobb under både Partille & Gothia cup så kommer
jag även bo i Göteborg under den tiden! Så kommer bli gör bra även fall 
det blir jobb på sommarlovet.
I Göteborg igår tog jag och Emilia en snabbfika, choklad var välbehövt
som de menstjejer vi vart hahah, så hämtade sedan Mundzic och hans
kompis Niklas upp oss vid 8 så åkte vi mot fler av Mundzics kompisar.
Stört sköna göteborgare! Vi satt och lirade Fifa, kolla film och garva
ihjäl oss hahah hade det så bra. Sedan körde de hem oss så vi
vart hos Emilia vid lite efter 2 och då var det bara att käka sedan
somna gött. Vaknade vid 11 idag och hade en halvtimme på mig
innan första bussen gick hem, sedan bytte jag buss, tog sedan
tåget och till sist bussen hem till mig haha hemma vid halv
tre och sedan dess har jag inte gjort mycket vettigt.
Nu däremot ska jag duscha & träna på en redovisning
tills imorn. Xx




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0