Lyxfrulle

Älskar dessa bästa ♥

Mina fina tjejer kom som sagt hit igår kväll. Mötte upp
dem vid halv sju och då började jag & Melina göra tacos
till oss medan Emma & Zandra gick och köpte pizza! Vi käkade,
kolla Gladiatorerna sedan One Directions livekonsert i över 1 timme
och kan lova det gjorde mig lite mer nöjd över att ha biljett till dem! Zayn
är ju inte dåligt snygg heller!! Vi somnade redan vid 1 men vad gjorde det
hehe var trotsallt lyxfrullen vi fixade till imorse som vi alla ville åt!
Vid 11 - halv 12 redan käkade vi det goda ni ser på bilden, smoothie,
krabbelurer, nybakade scones & en massa frukt. Godare frulle är svårslaget!
Nyligen följde jag med dem till bussen och gyyyyyd vad härligt väder!! Är nästan
inne på att ta en löprunda innan duschen faktiskt... Får se hur långt jag kommer
med den tanken. Annars ikv ska jag, Nora, Amelie, Nora, Ida S kanske Eleanore &
Emilia åka upp till Hugo där han och någon av hans kompisar är. Trevligt med lite
barndomsträff haha! TTYL.




Kommentarer
Postat av: Zayn

#kandetvaraenpizzaibakrunden ?

2013-02-03 @ 16:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0