Lyckad gårkvääääll!

#Kärlek #PartyModeON #INGO

Nora, Nora, Ida & Ida (haha) kom till mig igår kväll vid 8 så åkte vi
mot festen närmare 9! Såklart var det inte mycker röj i början, delvis för man
själv inte var helt spårad, än dvs, hehe så efter ett tag blev det en hel del dans, lite flipp,
lite gos och maaasssaa snack vilket var hur kul som helst haha! Snackade med massa
nya som han på bilden Pontus, som känner min kompis Marcus från Hedekas, världs hålan typ,
han är också gör bra kompis med min brors kompis Hampus. Pontus är även barndomskompis
med Oscar också haha sinnes man undrar ju vad oddsen är... Vi satt ivarjefall i ett rum och snacka ett bra tag! 
Som ni ser hade nog i stort sätt alla INGO skrivet på sig och jag undrar fortfarande varför... Givet 
hade jag det också även fall jag inte vet varför just ingo.. Gårkvällen var verkligen lyckad och
hade det riiiktigt bra! Somnade vid 3 - halv 4 och har inte gjort mer än sovit och käkat flingor idag haha
söndagar alltsååå. Kanske ska plugga lite ivarjefall..? Well, Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0