Fest på G

#HunkyDory 

Tjäääännaa! Trotsat min sjukhet en del idag och mer blir det! Har haft/har feber,
ont i halsen & hosta & knappt någon röst ibland så är lite sliten kan man väl säga!
Var hemma från skolan igår och var göööött seg. Träningsvärk + ont i kroppen
tack vare feber är då inte det bästa jag varit med om! Låg därför hela dagen och kvällen igår 
och titta PLL det är såå jääkklaa braa. 
Ställde ändå klockan på 8 idag eftersom jag var tvungen att ta mig till Göteborg
för jag skulle lämna tillbaka en tröja,  gör löjligt jag vet (!!!) men efter jag gjorde det köpte
jag denna goa Hunkydory tröjan istället och kände direkt hur mycket bättre jag mår nu!
Hehe därför blir det lokalfest ikvääääll! Kan väl
inte påstå att jag är taggad direkt men tjejerna kommer hit om någon timme så lär väl
komma igång då! Hoppas på en bra kväll! Love.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0