Liiite summering av 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? JAaa världens bästa utomlandsresa själv med Emilia och börjat jobba på Tempo

Hur har ditt 2013 varit? 
Minns knappt januari - maj (minnesluckor..??? skämt&sido) så inte något speciellt I guess meen sista halvåret har varit hur bra som helst skulle jag säga! Min inställning till livet är heelt annorlunda och vill alltiiid se till att vara glad så 2013 har vart ett riktigt bra år med blandning av ALLT dvs fest, träning, jobb, känslor (kärlek, ångest, stress, livsglädje, drama osv) & jag har vart med om massor

Kollade igenom arkivet och mycket festande dök upp från början av året, haha kärlek

Blev du kär i år? Förälskad men inte kär 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 
21-28 augusti

Bästa köpet? Hmmm... Svår... Svarta Odd Mollyn skulle jag tro. Perfekt när som helst!

Vad spenderade du mest pengar på? Antingen alkohol under Turkiet resan hehe ellleerr Odd Molly

Gjorde någonting dig riktigt glad? Min födelsedag då jag hade en spåårad hemmafest, turkietresan, kostschemat vilket nu gett mig mer stöttning av mina föräldrar

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Är på riktigt säämst på låtnamn... Har några styckna men vet inte alls vad dem heter haha jag suger. Kom på två som spelades a lot på The Doors i Turkiet nämligen DJ Broiler - Afterski & Michel Telo - Bara Bara Bere Bere

Vem har du umgåts med mest? Emilia mycket i början sen Emma, Melina, Zandra skulle jag tro men oxå Josefina alltmer 

Har du haft ett förhållande under 2013? Neeeej


Vart reste du under 2013? Turkiet (!!!)

Vem saknade du? Olika till&från.

De bästa nya människorna du träffade? Pontan & mister X från gymmet

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? 
 
Att fortsätta ha samma positiva inställning oavsett vad, fortsätta ha bra struktur i livet men samtidigt leva till fullo och att våga satsa helhjärtat (men inte tappa bort sig själv under tiden) för att se vad det kan leda till.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Bästa resan någonsin!! och lätt det bästa jag gjort i livet. Taggar vi en till vecka utomlands eller??

2014-01-02 @ 21:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0