Hyperinlägg

Heej bloggiiis!
Är jobbigt nog fortfarande uppe i varv efter celsiusen som jag drack vid 20 så tänkte kika in här med ett inlägg då jag inte kommer kunna uppdatera i veckan för jag ska med familjen ut till kusten för julfirande. Aaaahhh lång mening! Lika lång som den meningen vart har denna dag varit eftersom jag först & främst jobbade 09-17. Bästa mormor & morfar åkte upp till Överby för köpa en klänning till mig så provade den under jobbet så dagen blev genast bättre! Klänningen vart ivarjefall snyyyggg men är lite tveksam ändå... Slänger upp en bild på ryggen av klänningen så kommentera gääärnaa vad ni tycker om den :):) Sen vid 18 tog jag bussen upp till stan så gick jag och sola i det bästa solarium jag någonsin vart med om och blev på riktigt grillad efter 5 min, skönt! Efter gymma jag i 2 timmar vilket var underbart för hann köra mage/några rygg & 6km på bandet samt få sjukt ont i knäna men är man krigare så är man! Kom hem vid 23 och har sen dess nojjat över klänningen och insett att jag borde sova nu så jag orkar upp för gym imorgon. Älskar att älska det jag älskar att göra så no excuses! Förövrigt var det någon random kille som precis ville lägga till mig på fb, accepterade för vad kan det göra tänker jag jo direkt skriver han ''söt :)'' give me a break existerar fortfarande såna här killar PIN så han blev borttagen lika snabbt som han blev accepterad. Jaja, hörs när vi hörs! X.



Kommentarer
Postat av: Noris

Hur fin som helt!!! Behåll!

2013-12-23 @ 13:59:37
Postat av: Emilia

Behåll den! jätte snygg!!

2013-12-23 @ 21:24:02
URL: http://nattstad.se/emiliasandstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0