Saaturdaaayy

Hejhej!
Var idag på gymmet efter 10 och hade tid på mig tills halv 1 ungefär så jag hade köpt mig en celsius så chillade med den sen orkade jag träna 2 timmar. Hann köra 6 rygg & 6 ben/rumpa & 1 km i högt tempo. Hur härligt som helst! Eftersom jag igår var inom Ica en sväng med mamma så fick jag köpt någon raw food crunchy haha älskar såna här diet-saker köpte en LCHF prottebar med, nice! Vart jag ville komma var till frullen imorse då jag åt dessa crunchys (smakade endast kanel, goooott) med fil/sojayoghurt/vaniljyoghurt, blåbär, banan & frön. Fått värsta grejen för banan oxå haha allltssååå... Jag ibland... Nämen inte ätit banan på ååår för jag verkligen hatat det! Konstigt nog vart de gott nu :):) Bara älskar hur jag berättar såna här intressanta saker... Jajaa, jag kom hem från gymmet vid halv 2 så har sedan dess duschat & käkat kvarg med smälta hallon, blåbär, banan, smält prottebar, frön & cashews. Standard käk! Nu ska jag kolla lite D.H sedan blir det upp till stan ikväll. Xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0