Bilder från 3-17


Hej blooggeen!
Bjuder här över på maaasssaa bilder från det senaste. Utefter dem kan ni nog förstå att jag tillbringat de flesta dagarna på gymmet ''12 av 14 flyyyyt'' vilket gör att bra käk tillhör. Hittat vääärldeenss goaste & bland de nyttigaste knäckebröden så vart en av mina nya addictions de senaste. Avokado/räkor & leverpastej/gurka på är hur gott som helst! Wellll, bild på livets glädje dvs ceslius & lite shopping har jag oxå haft tid med. Jobbat väldigt mycket & fick lönen här om dagen så unnade mig en riiktiiigt snygg cardigan från Odd Molly. Love it! Trotsade dock mitt horoskop för den veckan som sa ''Se upp för mixa ihop kärlek med pengar'' HAha hur typiskt?? Inte ångrat mig ivarjefall! Denna veckan har bestått av träning/jobb & i tisdags på min lediga dag var jag Nora & Nora, för övrigt härligaste tjejerna jag känner (!!!), på Överby. Då fick jag köpt mig lite nytt smink & en taco buffé blev det oxå! Seriöst beroende av tacos. Idag (fredag) har jag vart ledig men åkte med pappa närmare halv 9 upp till stan & solade en 20 minutare. Köpte mig en celsius och väntade på att klockan blev kvart över 10 så körde jag 2h gym innan bussen gick hem. Blev mage allt jag kunde & lite triceps/bröst, bra tag sen triceps/bröst blev genomkörda.. Prio på annat! Efteråt ville jag testa på Kokosboll prottedrinken så lade 35kr på en sådan haha värt? JA. Aaass goood & smakar verkligen som chokladboll!!! Kom hem och fixade lite innan jag & mamma åkte mot frisören där jag fick håret klippt & bryna fixade lite grann. Mamma blev snygg hon oxå! Vi kom hem vid 8 så käkade vi givet tacos haha. Nu ska jag alldeles strax sova eftersom jag ska ta bussen rätt tidigt till gymmet & köra 2h där sedan hem, chilla, göra i ordning mig sen blir det nog festligheter framåt kvällen. Låter bra i mina öron! Hörs när vi hörs. XX 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0