What a night...

 #yolo #Bara2användbara

Heeeej!
Siinneeeess vilken kväll igår!!! Grejen är jag vet inte om kvällen var bra, dålig lyckad eller inte så jag tror det var en blandning av allt och allt man kan tänka sig var inblandat under kvällen haha. När Emilia kom till mig vid 6 så började vi att fixa oss, närmare 8 kom Melina Zandra Nora oxå så tog vi varsin cider chillade och sen åkte vi och plockade upp Amelie & Ella. När vi väl kom till festen hade det börjat ta sig lite kan man säga så kvällen rullade på bra med dricka, dans, snack med maasssaa folk (som vanliiggtt), skit lite överallt och tårar överallt som slutade med liknande panikångest attack för mig vid halv två... Gick ut och satte mig för jag behövde vara själv, fråga inte varför det bara var så haha, började andas som jag vet inte vad alltså gör hetsigt men samtidigt kunde jag inte andas och jag bara grät orkade inte stå upp och var så gott som förstörd och jag blev jätte förvånad eftersom det kom från ingenstans! Fick hjälp av bland annat Salle, Emilia, Nora, Andey, Simon sen några andra jag vet inte vilka sen efter kanske 10-15 kom Robin och hjälpte mig så kom vi äntligen hem där mamma & pappa mötte mig och la mig i sängen så började det lugna ner sig. Älskar mina vänner djuuuupt. Mammi & pappi oxå. Bra som dom är ska de köpa med sig pizza hem senare (cheatmeal men milen för det imorgon) Är glad däremot att jag aldrig blir bakis! Så kanske blir lite matte gjort idag ändå haha. Annars så igår hängde jag massa med the girls, de gjorde hela kvällen och höll mig glad oavsett. Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0