Snart heeeelg


Yeeeey äntligen fredag imorgon!! Inte för denna veckan vart speciellt jobbig utan mest för det är lokalfest inplanerat på lördagkväll vilket kommer utan tvekan bli toppen! Goa vänner, go dricka, go kille, go fest osv. Taagggaa!
Annars så idag vart jag i skolan, skrev tyska prov men resten av dagen vart mest chill faktiskt, kanske för jag är en sån slacker iblaaand. Efter skolan gick jag ivarjefall hem till halvsjuka Melina för att snacka lite och fick med mig en topp hem som jag ska låna till lördag, blir nog niiicceee. Gick sen till gymmet för löpning, 5 km + 1 km intervall typ & ett set mage medan jag vilade upp mig fick det bli idag, tuffare kan jag... Har sen här hemma ätit vattenmelon (♥) duschat och nu ska jag plugga lite grann. Den första bilden är fförresten på det snygga jag hade på mig igår, vanlig grå basic men till fräschaste Daniel Wellington. Loooovvee.
Aaamen vi hörs när vi hörs, Xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0