Goaste passet ever


Hejhejhej!
Jag har nyss käkat det goda ni ser på sista bilden efter ett galet ben/rumpa pass på gymmet! Är såå glaaad high on life beskiver känslan rätt bra just nu. Tog 09:05 bussen till stan, gick och köpte en celsius, tog bussen till kardan så var där vid halv 11. Började med planer på milen men efter minst 2,5 km gick mitt skosnöre upp så pausade och var tydligen tvungen att börja om hehe... Sprang ivarjefall milen med nytt personligt bästa (vill ner till 50...) utan att det tog emot allt för mycket. Älskar kardan (!!!) När jag vart klar vid 12 kom Emma så körde vi benpress, sumosquats, squats, utfall, insida lår + en rump övning jag inte kan namn på till halv 2. Ni hör ju, GRYMT pass. Nu är jag så gott som slut! Händer inte mycket annat än matteplugg idag, behöver viiilaaa. Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0