Döööödsströöööttt


Hej!
Var ett tag sen nu bloggisen och det har snart redan hunnit bli fredag igen, hur gött!? Tisdagen bestod av rygg & biceps med Emma, onsdagen (igår) spenderade jag hemma hos Simon (♥) och idag åkte jag ut till kardan efter skolan för milen. Trots mina knän som protesterade efter 5 km blev tiden några sekunder bättre idag! Dödstrött. Min frulle imorse vart förresten havregrynsgröt, vindruvor plus jordnötssmör (healthy sådan, 99,3 procce jordnötter) det var göööör goooottt. Blir nog lite sånt till kvällsis plus ananas & jordgubbar. 
Imorgon är det mys hos Emma som är planerat, givet med de 2 andra brudsen oxå. När vi vart på gymmet i tisdags kom vi ner till omklädningsrummet & kände det lukta något... Sen kom vi på det lukta pannkakor med sylt och ba ''Fredag, pannkakor, thats it'' Haha så blir pannkakslyx imorgon! + gymmet innan sååklaartt. Nu ska jag se till att få något vettigt gjort, xxxx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0