Cooozzyyy

 
Heeeeej
Kom nästan precis hem efter ha varit hos Melina hela kvällen. När jag kom dit vid sju så satt vi och käka goood hemmagjord pizza (♥) som bästa Melinis fixat, så satt vi och snacka en hel del om bland annat gårkvällen haha! Sen satte vi oss och hängde mest, körde liknande sanning & konka och pratade om allt möjligt i några timmar. Så käkade vi frukt med vanilj kesella till, lovely. Älskar dessa tjejer! Senare efter Zandra & Emma åkt hem gick jag och Melina in mot stan så hämta hon sin cykel och drog hem medan jag träffade Sajmoon en stund. Gosade lite sen tog jag bussen hem 00:10. Bra kväääälll! Nattuggla som jag är så har jag tänkt vara uppe ett tag till, kanske läsa lite engelskabok osv. Imorgon kommer ivarjefall Simon hit, ska fixa iordning tacos tills han kommer hihi. Weeeeelll, xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0