Jag har ätit pannkaka.



Hej bloggen! Hela kvällen råkade gå åt till att snacka med Emilia över FB, inget fel med det så länge man inte sett våran konversation dvs haha herre!!! Lyssna på dessa två klipp från youtube så kan ni nog delvis förstå hur hjärntvättad jag är just nu efter timmars skrattande åt dessa och en himla massa andra tankar. Sjukaste oss säger jag bara!
Wäh borde verkligen sova men helt ärligt så bloggar jag bäst på natten haha hur sjukt? Så skall snabbt bli klar med detta inlägget och sedan gosa ner mej i sängen. Dock innan dess måste jag fråga vad tycker ni om att jag börjat uppdatera igen? Har ni förresten sett hur snyggt Rebecka fixade min design? Så nöjd! Skall bara ta en bra bild och sätta in den som header. Så länge får det se ut såhär inte helt katastrof ivarjefall väl? Skall försöka hålla en stadig upptadering men man vet då aldrig hehe.

Godnatt! ♥





Kommentarer
Postat av: DanielJohansson=))))

Jag tycker att det är bra att du ska börja blogga igen så man har något att läsa :O keep it up nu tilda ;)<3

2012-01-03 @ 12:50:20
Postat av: emilia

haha bästa oss!! och det är as bra att du har börjat blogga igen! <3

2012-01-03 @ 15:01:26
URL: http://emiliaalouise.blogg.se/
Postat av: Nora

urgrymt! keep going girl! :D

2012-01-03 @ 16:24:44
URL: http://bohlinarens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0