Sjuk

Ph: Knas bild från i lördags / Har inga bättre
Uppdatera tilda, uppdatera.... Får väl passa på att uppdatera nu när jag är hemma från skolan & är halft sjuk! Dock blir det skola oavsett imorn då vi har nationella i svenska... Just för tillfället tog jag mig tid till att blogga som sagt annars så skall jag ta och skicka in mitt försenade SO-arbete..! & spela Sims hehe.
Kan berätta att min helg har vart tväääär bra!!! Har skrattat som aldrig förr, dansat, umgåts med hur goa personer som helst som jag inte alltid träffar osvosvosv. Hel go helg så att säga! Dock har jag inga användbara bilder :-( & tänker heller inte bjuda på för mycket detaljer haha! Vi hörs XoXo.

Kommentarer
Postat av: DanielJohansson=))))

Galen lördag/söndag var det iallafall!

Krya Goding!(L)

2012-02-06 @ 16:42:25
Postat av: Nora

Härlig lördag! jätteroligt!

2012-02-06 @ 20:01:32
URL: http://bohlinarens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0