Söndag


/Söndagsfix

Hej! 
Efter att jag änna levt i mjukisar och min säng hela denna veckan så är jag bara glad att det äntligen blivit söndag och ny vecka imorgon! Har lite planer för veckan så kommer ha någonting att blogga om och inte tråkiga standard saker. Skall se till att omgivas med massa positiv energi! Det bästa att bara skratta ju haha & det var ett tag sedan! Lov efter denna veckan med ju!! :-D Mina underbaringar till kusiner kommer ner hit på tisdag så skall vi passa de till söndag så himla goseligos!!! Skall ta massa bilder! Annars är jag typ ledig på tisdag förutom snack med min mentor lille snabbt. Skönt!
Ivarjefall, just nu tittade jag precis klart på ''Mammor & minimodeller'' och skall skriva lite plugg nu. Tråkigt!!! Ni skall få lite tips vad ni kan göra om ni inte har någon speciell att tillbringa alla ♥ dag med lite senare. Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0