-

♥ Surfa
- Känslan att bara åka med vågorna lär ju vara en hel go känsla! Åh vad jag vill lära mig att surfa. Surfa nere i Australien, waaaaah fan vad feeett!!!
♥ Bo i en storstad
- Behöver jag ens säga något? Ha schysstaste lägenheten/vindsvåningen i centrala Newyork, London, möjligtvis Stockholm. Skulle ju leva kungligt nära allt!
♥ Walk-in-closet
- Alla tjejers dröm? Hehe I guess! Fylld med kläder som man enbart använder med sina favorit märken! Lyx!!! Någon dag så..!
♥ Resa jorden runt
- Högst upp på 2-do listan kan jag lova! Åka vid USA, ner till Nya Zeland, Afrika, Hawaii, Asien, upp till Europa eller liknande. Spana in en massa utländska killar och hitta min man hade inte vart fel.
Can't wait!

Kommentarer
Postat av: Nora

Fika på stan! Gärna! Kan du någon dag i veckan? :)<3

2012-02-11 @ 19:21:45
URL: http://bohlinarens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Follow your dreams !

2012-02-12 @ 15:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0