4 från Nyköping



3D Bio & Fika på stan bjöd Mormor & Morfar på!

Som sagt så vart jag ju uppe i Nyköping onsdag-fredag. Har ju sportlov denna veckan. Hur skönt!? Så har tagit vara på varje dag denna veckan. Morfar fick för sig att vi skulle titta bio klockan 12 på dagen haha inte det vanligaste kanske... Men så blev det ivarjefall, i den nog största biosalongen jag sett!!! Efter bion tog vi 4 tjejer oss till stan för fika & titta lite i affärerna. Inte min shoppingdag..... Fast fick köpt mig skorna ni sett & ett par brills. Nöjd! & har annars haft det riktigt mysigt ♥
Annars så i måndags tog jag med mig Sofie för att träffa härligaste grabbarna Marcus & Albin i UA. Vi var där någon timme sedan drog vi oss vidare till Mcidonken på Överby för käk & massa prat. Älskar dig tjejen!
På tisdagen träffade jag en riktigt go vän som jag var med ända till halv elva. Vi gjorde allt möjligt! Skön prick det där, verkligen! 
Just nu funderar jag över om jag har orken till att åka till Göteborg imorgon. Jag vill!! Men....Vet inte om jag orkar då jag vart borta.... Åh jobbigt ju..! Kanske tar mig dit över dagen annars.. Så nu har jag tänkt kolla hur det blir. 
Vi hörs Xx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0