Intervjuvad av TV4 (!!!)



Wooooaaaw!
Som rubriken säger: Blev intervjuad av TV4 förut idag!!
Var såhär att några utav oss ekonomer hade blivit utvalda för att
presentera vår affärsidé som ska hjälpa Oden att förbättras. 
Pierre hade fixat dit några politiker, några ekonomipersoner, han som
har hand om hela Oden, Ttela & TV4! Så kom TV4 tjejen till just VÅR grupp
och just JAG fick sköta intervjuen! Göör nervöööösstt!!! Är inte helt nöjd såhär
efteråt men man kan som sagt inte tänka på allt sådär oförberett! Fick trotsallt
höra från svenskaläraren att han tyckte det gjordes proffsigt! & några kompisar
tyckte det lät bra, hoppas på det bästa med andra ord! Kanske några näringsgubbar
blir charmade av min insats i intervjuen och ser till så vi kan få starta vår idé!
Tillslut fick vi oxå ihop en helt OK monter faktiskt! Vart de enda med TV så det 
kändes toppen! Däremot fick jag sitta på bussen hem med TVn haha &
gå igenom stan med den men vad gör man inte!
När jag väl kom hem käka jag lite snabbt för att jag & mammsi skulle upp
till Överby samt gymmet efteråt! Köpte mig ett par löparskor men vet inte om
de är helt 100. Super tråkigggtt för vill löpa igen!!
På gymmet köre vi 1h Indoor Walking. Jisses. Länge sen jag svettades
sådär mycket... Om jag ens gjort det? LOVELY ivarjefall.
Nu: Plugga tyskaglosor & dusch sen sovaaa. PUSS


Kommentarer
Postat av: Noraaaaa Bohlinaren

kan man se klippet och isåfall var? :D

2012-12-13 @ 11:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0