Hörde jag något om att uppdatera?


#Jullov #Livetleker #Gladtjaj #Gym #IcanIwill #Frulle #Härligastevännerna
#Whenyoucanbeyourownmotivation #Love

Hejhejhejhejhej!
Idag är ingen vanlig dag för... jag vaknade klockan 10 idag!! 
Haha vad är fel egentligen... Nejmen härligt faktiskt och ska
åka upp till stan vid tolv för solning & gymma med Josefina. Vart
gör längesedan vi sågs så kommer bli bra! Just nu sitter jag och
käkar lite frulle, juice surdegsbröd avokado & keso (♥♥) och sedan
ska jag ta på mig träningskläder men tänkte skriva lite snabbt
vad som hänt det senaste!
Firade som sagt jul, hängde med goaste små kusinerna och
resten av släkten som var med oss. Gos!! I onsdags påvägen
hem fick jag & bror rätt grov sladd vilket slutade i en snödriva...
Mindre kul och blev chockad men vi fick hjälp efter ett tag
så vi kom iväg igen efter kanske 20! Väl hemma fixade jag mig
för att möta upp Melina i stan för sedan kolla Mellandagscupen.
Vi satt därinne i nog 5 timmar och chillade på hårda stolar
och i slutet snackade vi lite med Oscar & Östman! Framåt kvällen
insåg jag att vi knappt hade någon mat hemma och jag var tvungen att 
äta något så kollade om Oscar hade lust att vara min räddare i nöden
vilket han hade!! Hahah så vid halv två kom han och Simon med Mcidonken
sallad till mig så tjöta vi i 1 timme ungefär! 
torsdagen åkte jag upp till stan för att sola med Melina sedan
gick vi hem till henne och fixade oss. Efter ett tag kom Oscar, Simon och
Lexberg och hämtade oss så åkte vi mot rean på Överby! Grabbarna klarade
inte av det speciellt länge så vi lämnade dem och de lämnade oss kan man säga!
Då mötte jag och Melina upp Zandra, kollade i affärerna, shoppade lite och käkade
tacobuffé! Slutade kvällen med en sväng till gymmet men hade en skit daaaggg...
fredagen åkte jag med pappa och jobbade, tjänade 400 kr, fixade mig snabbt 
hemma och tog bussen upp till stan för att träffa på Melina, Emma & Zandra. Tjejkväll
vart planerat! Så vi köpte med oss käk och drog hem till Melina för myysss. Härligaste tjejerna ♥
Igår tog jag mig till gymmet och var där i två timmar, körde mage rygg och lite 
rumpa + kondition i 1 timme! Fick sedan skynda mig hem så käkade
jag snabbt, duschade och fixade mig på 1 timme ungefär haha bra
för att vara mig!! Mammi körde upp mig till stan där jag, Amelie, Nora,
Eleanore och Ida skulle kolla bion ''Berättelsen om Pi'' i 3D och den var fan BRA!
Först undra man vad ihelvete det var för något och varför man 
ens satt där haha värd att se faktiskt! Hade det gör bra med de goaste!
Nu... Måste jag ta mig från datan och göra i ordning mig. Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0