Fridaaayyy


 #Goastevännen


Ligger nu i sängen efter ha kommit hem för kanske
nästan 30 min sen! Tog sex bussen upp till stan efter att
jag hade varit hemma och duschat efter gymmet, när jag
väl var i stan gick jag bort till Melina för middag! Vi käkade
 tacopaj och sedan la vi oss och chilla och bara snacka
i kanske 2 timmar. Tog tag i livet och drog oss mot Jätten för
köpa något gott vilket blev lite naturgodiiiss. Väl där borta försökte
vi bestäma oss vart vi skulle ta vägen och under tiden kom
Oscar, Östman & några fler in haha blev gött förvånad men
så tjöta vi med de ett litet tag vilket gjorde våra planer
hann bestämmas så vi  åkte och mötte upp Alexander & Marcus!
Sedan åkte vi vidare med dem hem till deras kompis där några
fler befann sig, bland annat Eddie! Haha lika kul varje gång.
Softade och sedan tog jag bussen hem som gick efter
tolv och satt och snacka med Jesper på vägen hem.
Kvällen avslutades med ett sms som gjorde min dag!!
Åh, sån bra vän. 
Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0