Lördag. Söndag

Hej bloggen! Vart rätt dålig uppdatering men har lagt bloggen åt sidan denna helgen. Igår tog åkte jag med bussen upp till stan och var där vid 1 så tog jag och solade innan jag mötte upp Daniel. Satt med honom borta vid rese & snackade till Emilia kom från Göteborg så tog vi bussen hem till mej. På kvällen kom även Jesper hem till mej, efter ett tag fick vi lust att dra hem till honom så mammi skjutsade dit oss. Tur var väl de så vi kunde kolla matchen när snygga David Villa spela, dösnygg e vad han e!
Idag tog Emilia bussen hem vid tre så vi chillade till busshållplatsen i stormen Berit, nah höll änna på och blåsa iväg gissar på att Berit har en dålig dag... När jag kom hem kollade jag bla. klart på "Sex drive" . Ligger just nu på golvet efter ha gjort magövningar. Skall strax sova då de e skola som gäller imorn igen. Puss!


Kommentarer
Postat av: DanielJohansson=)

Berit var vild :O

2011-11-28 @ 17:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0