Första inlägget,

Hur skall jag nu ta och börja detta första inlägget på min nya blogg..? Kanske skall ta de som vanligt helt enkelt... Ja vi kör på de!

Hej ni få läsare som jag har vid detta läget! Inte dåligt att ni klarat att titta in då de inte hänt så mycket på denna bloggen,än så länge dvs för nu är jag igång igen kan jag säga er! Härligt med fredag eller vad säger ni? Fullbokad helg för min del. Lär bli hur bra som helst! Morgondagens planer får ni imorn bitti just nu tänkte jag dela av mej vart jag skall ta vägen ikv. Eller rättare sagt snart... 
Jo vänersborg är de som gäller ikv. Min going Albin och några till jag träffade i Färgelanda skall dit och spela cup så absolut tar jag mej dit och tittar! Inte varje dag de ju. Tar med mej Therese också. Lovely Friday. ♥

Bjuder på låten som spelas just nu, bild får ni senare. Puss! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0